Kampanja ozaveščanja Programa MIRA
Ljubljana, 25. maja 2022 – Z današnjim dnem in do konca šolskega leta bo potekala medijska kampanja pod geslom »V skrbi za duševno zdravje ljudi«, ki je namenjena celotni populaciji Slovenije v starosti nad 18 let. S kampanjo, ki poteka v okviru Programa MIRA, Nacionalnega programa duševnega zdravja, katerega upravlja Nacionalni inštitut za javno zdravje (NIJZ), se želi ozavestiti prebivalce Slovenije o pomembnosti duševnega zdravja in o skrbi zanj ter povečati prepoznavnost Programa MIRA.
Telesno in duševno zdravi posamezniki so temelj stabilnosti in blaginje vsake skupnosti. Zato je naloga Programa MIRA, Nacionalnega programa duševnega zdravja, ozavestiti ljudi o pomembnosti duševnega zdravja in kako skrbeti zanj, tako na ravni posameznika kot celotne družbe.
Program MIRA je usmerjen v promocijo duševnega blagostanja, preprečevanje duševnih motenj in celostno skrb za ljudi s težavami v duševnem zdravju. Večja skrb za duševno zdravje pomeni manjšo obremenitev za posameznike, družbo in njene podsisteme, manj obremenjen bruto domači prihodek, manj bolnišničnih obravnav, nižje število izdanih psihotropnih zdravil, manj delovne nezmožnosti in invalidnosti, manj samomorilnosti, manj posledic pitja alkohola na duševno zdravje in manj nekemičnih zasvojenosti.
Pod okriljem Programa MIRA se v ta namen vzpostavljajo Centri za duševno zdravje. V obdobju zadnjih treh let je bilo vzpostavljenih 16 Centrov za duševno zdravje otrok in mladostnikov in 15 Centrov za duševno zdravje odraslih, pomoči potrebnim pa so na voljo tudi številni drugi viri pomoči, ki so za uporabnike brezplačni oziroma ne-plačljivi.
Program MIRA si namreč prizadeva vsem prebivalcem Slovenije omogočiti čim lažji dostop do kakovostnih virov pomoči in zagotoviti pogoje za uresničevanje njihove pravice do najboljšega možnega duševnega in telesnega blagostanja, za razvoj in udejanjanje vseh njihovih potencialov v poklicnem, družbenem, zasebnem in družinskem življenju.
MEDIA PACK
V spodnjih prilogah so materiali medijske kampanje, ki so prilagojeni objavam v različnih medijih: